Kırşehir Arabulucu Hakan ÇİL

kırşehir arabulucu

Merhaba ben Uzman Arabulucu Hakan ÇİL. İş Hukuku, tazminat ve kira gibi pek çok alanda Uzman Arabulucu’yum. Hukuki meselelerinizi davasız ve kısa sürede çözüme kavuşturmak için Kırşehir Arabulucu Hizmeti vermekteyim.

Bunun yanı sıra Kırşehir Barosu’na bağlı olarak Kırşehir Avukatı olarak da faaliyet göstermekteyim. Her türlü hukuki problemi çözmek için giriştiğim bu yolda işimi misyonum insanların haklarına en hızlı şekilde ulaşmalarıdır.

En iyi arabulucu tarafların ihtiyaçlarını anlayıp taraflara anlaşma ışığında en doğru yolu gösteren arabulucudur. Ben de en iyi hizmeti vermek için tarafları dinliyor anlıyor ve makul önerilerde bulunarak anlaşmayı sağlamak suretiyle kişilerin haklarına hızlı bir şekilde ulaşmalarını sağlamaya çalışıyorum.

Her ne kadar arabuluculuk faaliyeti dava şartı olarak tanımanlanan “Zorunlu Arabuluculuk” olarak bilinse de, taraflar üzerinde serbestçe tasarrufta bulunabileceği her konuda ve kendi seçtikleri arabulucu, “ihtiyari arabulucu” ile arabuluculuk bürosu ve diğer prosedürlerle uğraşmaksızın sorunlarını çözüme kavuşturabilirler.

İhtiyari Arabulucu olarak çözüm sağlayabileceğim konular;

• İşçi İşveren Alacak ve Tazminat, İş kazası
  • Trafik Kazasından Kaynaklı Alacak, Tazminat, Değer kaybı
  • Tüketici uyuşmazlığından kaynaklı Alacak, Tazminat
  • Miras Paylaşımı
  • Nafaka ve aile mallarının paylaşımı ve boşanma sebebiyle maddi manevi tazminat
  • Ceza Davalarından kaynaklı Maddi ve Manevi Tazminat
  • Sigorta Hukukundan kaynaklı Maddi, Manevi Tazminat
  • Rücuen Alacak Davaları
  • Senet Alacakları kaynaklı uyuşmazlıklar.

Uzman Arabulucu Hakan ÇİL